دوره آموزش مدیریت کافی شاپ (تیر)
گونه بندی خدمات و نوشیدنی
۱) جایگاه کافه در خدمات غذا و نوشیدنی
۲) اختیارات،وظایف و جایگاه مدیر و ارتباط آن با سایر کارکنان در کافه
۳) اطلاعات و توجهات اساسی منو،اهداف یک منوی خوب،برنامه ریزی برای منو،قیمت گذاری اقلام منو
۴) آشنایی با رویکرد بازی در ترغیب مشتریان،ارتقای سطح وفاداری آن ها و افزایش فروش
۵) مقدماتی بر نگهداری حساب های مالی،انبارداری و جلوگیری از اتلاف زمان،نیروی انسانی و سرمایه
۶) نکات اساسی ارتباط و مناسبات میان کافه و زمینه
۷) نکات اساسی تدوین و طرح تجاری business plan