سرفصل دوره:
گونه بندی خدمات غذا و نوشیدنی
1. جایگاه کافه در خدمات غذا و نوشیدنی
2. اختیارات، وظایف و جایگاه مدیر و ارتباط آن با سایر کارکنان در کافه
3. اطلاعات و توجهات اساسی منو: انواع منوها، اهداف یک منوی خوب، برنامه‌ریزی برای منو، قیمت گذاری اقلام منو
4. آشنایی با رویکرد بازی در ترغیب مشتریان، ارتقای سطح وفاداری آن ها و افزایش فروش
5. مقدماتی بر نگهداری حساب های مالی، انبارداری و جلوگیری از اتلاف زمان، نیروی انسانی و سرمایه:.
6:نکات اساسی ارتباط و مناسبات میان کافه و زمینه فرهنگی
7:نکات اساسی تدوین طرح تجاری business plan