دوره آموزشی مدیریت کافه
سرفصلهای دوره آموزشی مدیریت کافه:
سرفصل های دوره آموزشی مدیریت کافه به شرح زیر میباشد:
- گونه بندی خدمات غذا و نوشیدنی
- جایگاه کافه در خدمات غذا و نوشیدنی
- اختیارات، وظایف و جایگاه مدیر و ارتباط آن با سایر کارکنان در کافه
- اطلاعات و توجهات اساسی منو (انواع منوها، اهداف یک منوی خوب، برنامهریزی برای منو، قیمت گذاری اقلام منو)
- آشنایی با رویکرد بازی در ترغیب مشتریان، ارتقای سطح وفاداری آن ها و افزایش فروش
- مقدماتی بر نگهداری حساب های مالی، انبارداری و جلوگیری از اتلاف زمان، نیروی انسانی و سرمایه
- نکات اساسی ارتباط و مناسبات میان کافه و زمینه فرهنگی
- نکات اساسی تدوین طرح تجاری business plan
محل برگزاری دوره: سید خندان
طول دوره :
دوره آموزشی مدیریت کافه در دو جلسه 8 ساعته از ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر برگزار میشود.