دوره آموزشی مدیریت کافه

سرفصل‌های دوره آموزشی مدیریت کافه:

سرفصل های دوره آموزشی مدیریت کافه به شرح زیر می‌باشد:

  1. گونه بندی خدمات غذا و نوشیدنی
  2. جایگاه کافه در خدمات غذا و نوشیدنی
  3. اختیارات، وظایف و جایگاه مدیر و ارتباط آن با سایر کارکنان در کافه
  4. اطلاعات و توجهات اساسی منو (انواع منوها، اهداف یک منوی خوب، برنامه‌ریزی برای منو، قیمت گذاری اقلام منو)
  5. آشنایی با رویکرد بازی در ترغیب مشتریان، ارتقای سطح وفاداری آن ها و افزایش فروش
  6. مقدماتی بر نگهداری حساب های مالی، انبارداری و جلوگیری از اتلاف زمان، نیروی انسانی و سرمایه
  7. نکات اساسی ارتباط و مناسبات میان کافه و زمینه فرهنگی
  8. نکات اساسی تدوین طرح تجاری business plan

محل برگزاری دوره: سید خندان

طول دوره :

دوره آموزشی مدیریت کافه در دو جلسه  8 ساعته از ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر برگزار می‌شود.